PcTech Systeembeheer voor de Tandarts en Mondhygiënisten

We explore your possibilities


PcTech Support Logo
3cx Logo
  • Systeem- beheer
    • TabDents®
    • TabDents® Downloads
    • TabDents® & VoIP
    • VoIP Telefooncentrale
    • Back-up in de Cloud


  • TabDents
    • TabDents®
    • TabDents® Video’s
    • TabDents® Downloads
    • TabDents® & VoIP
    • Visiquick
    • PcTech in de Cloud
  • VoIP Telefonie
    • TabDents® & VoIP
    • TabDents® Video’s
    • VoIP Toestellen
    • Werken Bij PcTech
  • TabDents in de Cloud
    • TabDents®
    • PcTech in de Cloud
    • VoIP Telefooncentrale
    • PcTech in de Cloud
    • Werken Bij PcTech
  • Netwerk bekabeling
    • TabDents®
    • VoIP Telefooncentrale
    • PcTech in de Cloud
    • Werken Bij PcTech


  • Contact
    • TabDents®
    • TabDents® Web Agenda
    • TabDents® Downloads
    • VoIP Telefooncentrale
    • PcTech in de Cloud

VoIP Telefooncentrale


PcTech heeft Mondzorgpraktijken van binnen gezien en weet wat u nodig heeft. Of u nu in een kleine, middelgrote, grote praktijk of op meerdere locaties werkt, de 3CX VoIP telefooncentrale is voor u onmisbaar.

U wilt dat uw praktijk telefonisch goed bereikbaar is en dat de patiënten snel en correct te woord worden gestaan. Met de klantvriendelijke 3CX VoIP telefooncentrale professionaliseert u uw praktijk.

Wat kan de 3CX VoIP telefooncentrale betekenen voor uw patiënten, uw medewerkers en het management?

Uw patiëntVoIP telefooncentrale

  • krijgt onmiddellijk aansluiting.
  • hoort de inleidende tekst zoals “u bent verbonden met de Mondzorgpraktijk…”
  • hoort op welke positie hij in de wachtrij staat: “er zijn nog … wachten voor u”

Wij richten de 3CX VoIP telefooncentrale naar uw eigen wensen voor u in.

  • Wel of geen muziek tijdens de wachttijd.
  • Wel of niet doorschakelen naar een gewenste persoon of afdeling.
  • Aanmelden van nieuwe patiënten kunt u doorverwijzen naar uw website.
  • Doorschakelen naar uw voicemail voor het achterlaten van een boodschap.

De baliemedewerker

  • zien hoeveel bellers er in de wachtrij staan.
  • krijgt op piekmomenten steun van een collega die de patiënten die in de wachtrij staan beantwoord op een andere pc.
  • heeft de handen vrij voor het bedienen van de pc door het gebruik van handsfree apparatuur.

Praktijkmanagement

  • U krijgt inzicht in het in-en uitgaande telefoonverkeer én in de telefoonkosten.
  • Verschillende praktijken met hun eigen telefoonnummer in hetzelfde praktijkpand maken gebruik van dezelfde 3CX VoIP centrale.
  • Meerdere vestigingen worden bediend door slechts één 3CX VoIP centrale.
  • Behoud van het huidige telefoonnummer.
  • De boodschap van de lunchpauze schakelt automatisch in.
  • U kunt de 3CX VoIP telefooncentrale opschalen van 2 tot 4-8-16 tot maximaal 256 lijnen.

Weekenddienst

  • U kunt nooit meer vergeten de weekenddienstboodschap in te schakelen want dit gaat automatisch op het door u vooraf bepaalde moment. bv vrijdag om 14.00 uur.
  • U spreekt één maal de weekenddienstboodschap in en gebruikt deze talloze keren.
  • U bepaalt ieder weekend welk nummer van de dienstdoende tandarts actueel is.
  • De patiënt drukt een toets in en wordt rechtstreeks doorgeschakeld naar de dienstdoende tandarts.

24/7 Ondersteuning.

  • Mocht er iets mis gaan tijdens uw weekenddienst, u kunt altijd een beroep doen op onze 24 uurs supportdesk.

Kosten besparing

  • De 3CX VoIP telefooncentrale zoekt automatisch aan de hand van het nummer de goedkoopste provider.
  • Een 3CX VoIP abonnement (vergelijkbaar met KPN abonnement) is vele malen goedkoper.
  • Verschillende praktijken met hun eigen telefoonnummer in hetzelfde praktijkpand maken gebruik van dezelfde 3CX VoIP centrale.
  • Meerdere vestigingen worden bediend door slechts één 3CX VoIP centrale.
  • Onderling gratis bellen.

Kosten

  • Aanschaf VoIP telefoontoestellen.
  • Licentie van de 3CX VoIP software.
  • Installatie en inrichtingskosten.
  • Migratie van uw oude systeem naar het VoIP van PcTech systeem is gratis.

Uitvoering

  • Advies over de best passende inrichting voor uw praktijksituatie.
  • Opstellen van offerte.
  • Plan van aanpak.
  • Afspraak om bij u langs te komen voor de installatie.
  • Installeren van de software.
  • Starten van het migratie traject.

Wij leveren maatwerk en adviseren u over het efficiënt gebruiken van de 3CX VoIP telefooncentrale. Tijdens de installatie blijft uw praktijk bereikbaar. Op het moment van de migratie bent u ongeveer 10 minuten onbereikbaar. Wij lossen dit op door met u het juiste moment van installatie te kiezen zodat uw patiënten zo min mogelijk worden gehinderd.

TabDents

Binnen TabDents is de 3CX VoIP telefooncentrale geïntegreerd met als voordeel dat u direct vanuit de TabPoint agenda én vanuit de behandelkaart door slechts één klik telefonisch contact heeft met de patiënt. Zie voor meer informatie TabDents & VoiP

PcTech logo

Systeem- beheer

  • TabDents®
  • TabDents® Downloads
  • TabDents® & VoIP
  • VoIP Telefooncentrale
  • Back-up in de Cloud

PcTech Service & Support
Snoeksloot 43
2724 CS Zoetermeer
info@pctech.nl
+31 (0)79 203 1 203
+31 (0)6 29 08 28 38

  • TabDents Web Agenda
  • TabDents Downloads
  • Visiquick
  • VoIP Telefooncentrale
  • TabDents® & VoIP
  • VoIP Toestellen
  • TabDents®
  • Netwerkbekabeling
  • Dagelijkse backup
  • PcTech in de Cloud
  • Werken Bij PcTech
  • Contact

Copyright © 2025 PcTech.nl Telefoon 079 - 203 1 203 Email : Info@PcTech.nl